Dlaczego reklamy są tak głośno w telewizji
Dlaczego reklamy są tak głośno w telewizji
Kiedy oglądamy każdego dnia telewizję możemy mieć wrażenie, że reklamy pojawiające się na ekranie są o wiele głośniejsze od normalnego programu. Dzieje się to z przyczyn oczywistych. Większość reklamodawców, aby uzyskać maksymalną efektywność reklamy umieszcza w niej zwiększoną głośność po to, aby trafiać ze swoim przekazem nawet do tych osób, które w chwili emisji reklamy nie są przed ekranem telewizora i na przykład gdzieś wychodzą. Człowiek, który ogląda jakiś program zazwyczaj go nie przełącza w czasie pojawienia się reklamy, ponieważ nie chce przegapić dalszego ciągu historii. Bez skrupułów wykorzystują to reklamodawcy, którzy chcą wywołać w potencjalnym kliencie pożądanie zakupów lub co raczej bardziej prawdopodobne utrwalić w umyśle obraz własnej marki. Reklama telewizja z tego powodu jest bardzo skutecznym przekaźnikiem marketingowym, który jest stosowany z bardzo dobrą efektywnością przez nowoczesne przedsiębiorstwa. Czasami jednak strumień dźwięku jest tak przerażająco głośny, że nie mamy innego wyjścia jak tylko zmienić program lub po prostu wyłączyć telewizor. Producenci reklam powinni się zastanowić czy dalej stosować taką technikę.