Agencja reklamowa Kraków
W szacowaniu wartości naszego budżetu reklamowego ważne jest realistyczne podejście do zadania. Taki realizm wymaga od nas odpowiedniego przygotowania zanim wybierzemy się z problemem do specjalisty z agencji marketingowej.
To, co powinniśmy wiedzieć zanim odwiedzimy agencja reklamowa Kraków, to z pewnością ilość klientów, którą chcemy zdobyć w wyniku naszych działań. Należy oszacować, najlepiej sceptycznie, ilu klientów możemy zdobyć w wyniku naszych teoretycznych jeszcze zabiegów marketingowych. Dla przykładu, jeśli założymy, że jeden na czterech klientów w wyniku naszej kampanii reklamowej skontaktuje się z nami w celu zakupu ? wiemy, że żeby odbyć sto bezpośrednich rozmów z klientem, reklama musi trafić do czterystu osób. Jeśli założymy, że połowa z tych potencjalnych klientów rzeczywiście coś zakupi, możemy wywnioskować, że reklama musi trafić do ośmiuset osób aby w jej wyniku odbyło się sto transakcji. Takie kalkulacje, chociaż teoretyczne, niezwykle ułatwiają poprawne ukierunkowanie naszych wysiłków.