Wprowadzenie
Akcja gry rozgrywa się w średniowiecznym świecie fantasy Amagarze. Siły zła zaatakowały Ziemię, budząc ze snu zmarłych i niszcząc żywych. Mroczne Elfy Ciemności z Rankur zaćmiły światło by przyćmić fale krwi i śmierci. Rada Najwyższych zniknęła, a wybraniec nie pojawił się jeszcze, a czas ucieka.
W tym momencie jak się pewnie domyślacie nadszedł czas byście wkroczyli na arenę jako jeden ze śmiałków.
Bohaterowie
- GLADIATOR – urodzony jako największy z trojaczków, porwany przez Elfy i wrzucony wraz z bratem do jamy Gladiatorów, zmuszony do walki na śmierć i życie z rodzonym bratem (zabił go niestety ). Pewnego razu Nanoc uciekł Elfom Ciemności, powrócił do domu, a tam zastał martwą i pohańbioną siostrę. Od tej pory Nanoc stał się uosobieniem zemsty.
- OSZUSTKA KITE – pierwszego dnia życia została zasypana w śniegu i pozostawiona sam sobie. Cudownym zbiegiem okoliczności odnalazł ją alchemik o imieniu Barkar, który przygarnął dziewczynkę i wychował jak własna córkę. Nauczył ją magii, alchemii i budowy maszyn. Pewnego razu, dokładnie w dniu zaćmienia Elfy zabiły Barkara. Rozsierdzona jego śmiercią Kite przysięgła śmierć każdemu Elfowi Ciemności, który kroczyć będzie po Amagarze.
- CZARNOKSIĘŻNIK JETREL – wyzywając demona Aggasggotha, czarnoksiężnik odniósł obrażenia, które zniekształciły mu twarz. Teraz przez całą wieczność musi skrywać twarz pod bandażami. Jetrel któremu udało się zbiec z niewoli u demona, przysiągł że zabije tego kto sprowadził zaćmienie.
Poznaliście już bohaterów, pozwólcie że wam teraz opowiem o broni jakiej użyją bohaterowie do walki ze złem.
Broń Bohaterów
|
|
|
Znacie już bohaterów i ich broń, wybaczcie ale celowo pominąłem charakterystykę broni oraz wrogów zajęło by to masę miejsca. Myślę że każdy z was utożsamił się juz z którymś z bohaterów, czas więc byście dowiedzieli się kogo spotkacie na swej drodze.
Wrogowie.
Wrogowie dzielą się na kilka gatunków, spotkamy tu Elfy Ciemności, Nieśmiertelnych, Duchy, Istoty Magiczne oraz Bossów.
|
|
|
|
|
5.BOSSOWIE – tu sobie spróbujcie wyobrazić co was czeka, jak dojdziecie to się przekonacie.
Co mogę powiedzieć po tej wstępnej charakterystyce? Tylko że warto zagrać wszystkimi postaciami. Czas teraz na sekcje gry, czyli dżwięk i grafika.
Dżwięk i grafika czyli sekcja.
Gra jest typowym gatunkiem TPP. Grafika w grze jest dość ładna i szczegółowa, tekstury są ok. Ale kolorystyka ta może zabić, wyobrażcie sobie jaskrawe jasne światła w korytarzach. Używana gama kolorów nadaje się na historie z Legolandu a nie do gry fantasy. Będąc przy kolorach to w jednych miejscach jest za jasno w drugich za kolorowo, a gdzie indziej znowu ponuro. Największy jednak minus „Dark Vengeance” to engine odpowiedzialny za poruszanie się bohaterów. Postacie poruszają się jak drewniane klocki na kółkach, sprawiając wrażenie leniwych i anemicznych. To samo w czasie walki, zadawanie ciosów równało się prawie z możliwością wyjścia zrobienia kanapki, powrotu i sprawdzenia czy cios trafił cel czy został zmarkowany, po czym zadać kolejny i iść zrobić herbatę. Co do dżwięku to da się przeżyć, w końcu i tak już nie jest dobrze. Po takich refleksjach ciężko mi napisać że gra jest boska , rewelacyjna i niesamowicie miodna. Przykro mi na taka ocenę nie liczcie, pomimo że spędziłem przy grze ponad tydzień. Niestety mogę powiedzieć że jest ona czymś w rodzaju nieudanego klonu Heretica. Tu apel do producentów nie spieszcie się , czasami warto się dłużej pogrzebać by produkt był udany.
Wymagania sprzętowe minimalne:
Pentium 166MHz, 16MB Ram, WIN 95/98 CD-Rom x8
Rekomendowane:
Pentium 200MHz, 32MB Ram, CD-Rom x12, WIN 95/98, Akcelerator 3D