|  | 

Blog

Agencja reklamowa Kraków

W szacowaniu wartości naszego budżetu reklamowego ważne jest realistyczne podejście do zadania. Taki realizm wymaga od nas odpowiedniego przygotowania zanim wybierzemy się z problemem do specjalisty z agencji marketingowej.

To, co powinniśmy wiedzieć zanim odwiedzimy agencja reklamowa Kraków, to z pewnością ilość klientów, którą chcemy zdobyć w wyniku naszych działań. Należy oszacować, najlepiej sceptycznie, ilu klientów możemy zdobyć w wyniku naszych teoretycznych jeszcze zabiegów marketingowych. Dla przykładu, jeśli założymy, że jeden na czterech klientów w wyniku naszej kampanii reklamowej skontaktuje się z nami w celu zakupu ? wiemy, że żeby odbyć sto bezpośrednich rozmów z klientem, reklama musi trafić do czterystu osób. Jeśli założymy, że połowa z tych potencjalnych klientów rzeczywiście coś zakupi, możemy wywnioskować, że reklama musi trafić do ośmiuset osób aby w jej wyniku odbyło się sto transakcji. Takie kalkulacje, chociaż teoretyczne, niezwykle ułatwiają poprawne ukierunkowanie naszych wysiłków.

agencja-reklamowa-krakow

ABOUT THE AUTHOR

Podobne wpisy:

  • Agencja reklamowa i bracia

    Agencja reklamowa i bracia

    Agencja reklamowa i bracia seks spotkania To było tak, Wysoki Sądzie. Brat miał firmę zajmującą się pozycjonowaniem i tworzeniem stron internetowych i zatrudnił w niej kilka osób z rodziny: siostrę, szwagra, teścia, brata żony, bratanka… tylko ja nie miałem pracy, a pieniędzy potrzebowałem jak każdy. Poszedłem więc do brata i mówię: Muniek, daj zarobić parę

  • Reklama internetowa

    Reklama internetowa

    Reklama internetowa W sieci pojawia się coraz więcej sklepów internetowych, w każdej branży konkurencja robi się coraz większa. Jak więc przebić się ponad innych? Jak zacząć w miarę szybko zarabiać by nie popaść w tarapaty? Odpowiedź jest bardzo prosta ale jednocześnie skąplikowana. Musimy zainwestować w reklamę jednak problemem jest wybór odpowiedniej formy reklamy. Nie dla