Rate this post

Celem każdej firmy jest jak największa sprzedaż swoich towarów i usług. Osiągnąć to można dzięki skutecznej reklamie, prowadzonej różnymi kanałami. Potykacze reklamowe zapewniają informacje o firmie w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszych. Rozstawia się je bowiem zwykle przed kawiarniami, klubami, restauracjami, osiedlowymi sklepami czy zakładami fryzjerskim. Stojaki takie mogą być jedno lub dwustronne, w zależności od tego, jak dużo materiałów reklamowych chcemy w nich umieścić. W zależności od potrzeb możemy potykacze reklamowe łatwo złożyć i przenieść w inne miejsce. Stojaki mogą mieć różne konstrukcje – od tych prostych po takie z ciężką podstawą wypełnioną wodą. Do tego mamy możliwość doposażenia je w różne akcesoria np. koszyczki na ulotki, tak by jak najlepiej odpowiadały naszym potrzebom. Te potykacze reklamowe, które stoją na zewnątrz budynków, są wodoodporne i mają specjalne otwory odprowadzające wodę z opadów atmosferycznych. Ponadto mają zamontowaną folię anty refleksyjną z filtrem UV, dzięki czemu nie blakną w nich plakaty.