|  | 

Blog

Reklama zewnętrzna

Metody reklamowania

W obecnych czasach na każdym kroku jesteśmy otaczani informacjami zachwalającymi dany produkt lub usługę. Wiadomości te mają zachęcić nas do wyboru promowanej rzeczy. Na reklamy napotykamy się o każdej porze dnia lub nocy. Rano, słuchając radia w samochodzie, w południe, czytając gazetę lub wieczorem w trakcie przerw występujących podczas oglądania naszego ulubionego serialu. Najczęściej w takich sytuacjach przełączamy kanał w odbiorniku radiowym, przerzucamy stronę gazety na kolejną albo zmieniamy kanał w telewizorze na inny. Nie oszukujmy się, ale przeważnie bywają one irytujące i czekamy z niecierpliwością na ich zakończenie. Nie jest to jednak reguła, ponieważ występują reklamy, które potrafią zachęcić nas do zwrócenia na nie uwagi. Zwłaszcza, kiedy dany produkt jest nam potrzebny, lecz jeszcze go nie posiadamy. Należy również pamiętać, że reklama to jest znaczne źródło dochodu dla podmiotu, który ją udostępnia oraz wzrost lub utrzymanie popularności na rynku dla podmiotu reklamującego się.

Codziennie w drodze do pracy, zwłaszcza w centrum miasta zauważalna dla naszych oczu może być reklama zewnętrzna. Przeważnie jest to ogromny, papierowy billboard przedstawiający dany produkt, wielkie wydarzenie, specjalną promocję lub nowoczesną usługę, z której być może skorzystamy. W większych ośrodkach miejskich, jak Warszawa, Kraków lub Trójmiasto reklama zewnętrzna może zostać ukazana także na elektronicznych wyświetlaczach, na które w szczególności zwracamy uwagę po zmroku. Billboardy lub wyświetlacze nie są jednak jedynym miejscem, na którym możemy się na nią natknąć. Dogodnym dla niej miejscem są także przystanki autobusowe lub nawet samochody, które można okleić.

reklama-zewnetrzna

ABOUT THE AUTHOR

Podobne wpisy:

  • Agencja reklamowa i bracia

    Agencja reklamowa i bracia

    Agencja reklamowa i bracia seks spotkania To było tak, Wysoki Sądzie. Brat miał firmę zajmującą się pozycjonowaniem i tworzeniem stron internetowych i zatrudnił w niej kilka osób z rodziny: siostrę, szwagra, teścia, brata żony, bratanka… tylko ja nie miałem pracy, a pieniędzy potrzebowałem jak każdy. Poszedłem więc do brata i mówię: Muniek, daj zarobić parę

  • Reklama internetowa

    Reklama internetowa

    Reklama internetowa W sieci pojawia się coraz więcej sklepów internetowych, w każdej branży konkurencja robi się coraz większa. Jak więc przebić się ponad innych? Jak zacząć w miarę szybko zarabiać by nie popaść w tarapaty? Odpowiedź jest bardzo prosta ale jednocześnie skąplikowana. Musimy zainwestować w reklamę jednak problemem jest wybór odpowiedniej formy reklamy. Nie dla