Rate this post

Dzisiejszy świat biznesu wymaga ogromnej elastyczności, bezustannego dostosowywania się do szybko zmieniającego się otoczenia rynkowego oraz wprowadzaniu w życie innowacji. Obserwujemy również stałą tendencję wzrostu znaczenia internetowego handlu oraz e-marketingu.
Z powyższych powodów, co raz większym zainteresowaniem, również na rodzimym rynku cieszy się pozycjonowanie stron internetowych. Co ciekawe do tej skutecznej, a przy tym taniej (obecnie możliwe jest nawet darmowe pozycjonowanie) przystępują głównie przedsiębiorstwa sektora MŚP.

Skąd taka popularność tej usługi u małych i średnich przedsiębiorców? Pozycjonowanie portali internetowych, oprócz walorów czysto finansowych, jest także bezpiecznym sposobem promocji w Internecie. Obecność strony na górze wyników wyszukiwania (a nawet i na samym jej szczycie) koreluje z autorytetem (ludzie są wyjątkowo ufni, w to co zobaczą w Internecie, szczególnie wyszukiwarce Google) firmy wśród Klientów oraz przychodami przedsiębiorstwa (pozycjonowanie zwiększa liczbę Klientów i obroty firmy).