Już od dawna wiadomo, że jak coŚ się dobrze sprzedaje, to szybko dostajemy do tego dodatek, a potem częŚć drugą i trzecią… Tak samo jest w przypadku, „Firestorm”, który jest mision packiem do „C&C; Tyberian Sun”. Fabuła ” Firestorm” stanowi kontynuację wydarzeń, które rozpoczęły się w „Tyberian Sun”. Gdybym chciał to wyrazić w dwóch słowach, to nazwałbym to totalną anarchią. Możecie zostać zaatakowani przez jednostki wyglądem zbliżone do waszych, lecz różniących się tym od was, że zabijają wszystkich i wszystko co żywe! I jeżeli to miałby być jedyny problem to było by jeszcze całkiem do wytrzymania, ale pojawiło się dodatkowo więcej zmutowanych zwierząt, a obszary tyberium zwiększyły swoje objętoŚci i stały się bardziej radioaktywne.
Do przyjemniejszych aspektów należy zaliczyć oczywiŚcie nowe jednostki stworzone przez autorów.
Po stronie GDI pojawił się trzylufowy Juggernaut, nowa też jest Sterownia Zasobników Desantowych (po jej wybudowaniu możecie posyłać małe grupy piechoty w dowolnie wybrane miejsca na mapie).
Natomiast NOD wzbogacił się o ruchomy generator pola maskującego oraz jednostkę Reaper (zarzuca sieć na pieszy oddział GDI i potem go niszczy) Dodatkowo obydwie strony zostały wyposażone w Czujniki Przyssawkowe. Spytacie co to za wynalazek? Otóż taki czujnik musicie umieŚcić na domniemanej trasie, po jakiej będą poruszały się pojazdy przeciwnika. Pojazd taki najeżdża na czujkę, ta się podczepia do podwozia i spowalnia go, jednoczeŚnie przekazując obraz terenu do stacji radarowej.
Cóż jeszcze można powiedzieć? Program zawiera osiemnaŚcie misji i dziesięć map. Autorzy zachowali taki sam wysoki poziom, co w „Tiberian Sun”.
W grafice nie doszukacie się żadnych nowalijek, może w częŚci trzeciej? MiłoŚników strategii nie muszę zachęcać, bo uważam, że już nabyli dodatek lub też stoją w kolejce!
Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor Pentium 166 MHz, 32 MB Ram, CD Rom x4, WIN 95/98, gra „Tiberian Sun”
Zalecane: Procesor Pentium 200 MHz, 64 MB Ram, CD Rom x 12, WIN 95/98, gra „Tiberian Sun”