Rozwój reklamy
Na pewno odnosząc się do kwestii rozwojowych reklamy należałoby zauważyć, że nic tak konkretnie nie pozostaje tutaj zaaranżowane jak możliwość postęp nauki i techniki. Kiedyś kwestią reklamy były wyłącznie ulotki, plakaty, ewentualnie ogłoszenia w gazecie, następnie postanowiono do tych celów wykorzystać także radio i telewizję. Nikt jednak nie spodziewał się kilkanaście lat temu, że powstanie kolejna potęga marketingowych odniesień na zasadzie internetu. Który jest doskonałym źródłem informacji i niezastąpionym elementem reklamy. Rozwój reklamy znacznie bardziej poszerza swoje horyzonty. Tutaj można przede wszystkim odnieść się do konkretnych elementów. Na pewno kiedyś reklama telewizyjna, była dostosowana na zasadzie wykorzystania informacji w celu przedstawienia produktu. Kwestia zachęty była wyłącznie zadowolona mina aktora, który cieszył się z danego towaru. Dziś raczej bardziej agresywnie podchodzi się do kwestii reklamowania produktu na zasadzie porównań z innymi towarami. Tutaj dostosowuje się element jakości.